Post it 2.o est arrivée

Wat 4 jaar startte als: ‘hé Pauline, wil jij de sociale media van ons bedrijf niet overnemen, wij kunnen dat niet zo goed?’. Werd al snel omgedoopt tot een uit-de-hand-gelopen hobby waarbij ik workshops gaf, content creëerde en sociale mediakanalen overnam. Ik vond hier volledig mijn passie in terug en ging telkens op zoek naar manieren om mezelf en het systeem erachter te optimaliseren.

Maar dit alles startte 4 jaar geleden met een zelf ‘gebricoleerd’ Canva-logo, in een al even gebricoleerde WIX-website en ik voelde dat het niet meer klopte. Er kwamen grotere klanten binnen, het werk werd verdeeld onder een team van freelancers en jobstudenten,… De Post it vibes (die wij achter de schermen hebben) kwam totaal niet meer overeen met de Post it looks (zoals jullie ze zagen op onze website, socials of visitekaartjes). Time to take some action!

Samen met onze vaste freelancer Miel gingen we voor een totale make-over van Post it. Mijn vereisten? Liefst iets met geel ;-). Geel is niet alleen de kleur van de originele Post-its, het heeft ook iets positiefs, warms en opvallends. Het resultaat van Miel was verbluffend, meteen wat ik in gedachten had! De slagzin ‘made to stick’ was bij deze ook geboren! Post it zorgt voor communicatie die écht blijft plakken.

Bij deze zijn we klaar voor de toekomst om alles nog beter, nog professioneler aan te pakken. Maar één ding vergeten we niet: we blijven een persoonlijke partner voor onze klant. Hierin maken we geen compromissen.

Post it, made to stick!

Previous
Previous

Welkom Danielle!